20130304

Toteutunut tuoliunelma


Olen parin kuukauden sisällä parina hämäränä iltana elänyt yhtäkkiä harhaluulossa, että kyllähän sitä rahaa on ja sortunut täyttämään joitain pitkään kutkuttaneita sisustushaaveita.
Ajatuksena ehkä, että jos ostan nyt, niin voin sitten keskittyä ajattelemaan välillä jotain muuta ja vaan nauttia kauniista kodista... ja maksella laskuja, heh. ;)

Tätä Trademarkin metallituolia olin ostamassa jo viime syksynä, mutta en löytänyt metallinvärisenä Suomen nettikaupoista. Villa Himastakin loppui juuri kun olin viimein päättänyt sen ostaa.
Puolisen vuotta meni, mutta reipas kuukausi sitten tuoli  löytyi Perobasta ja tilaukseen meni. Aluksi olin kauhuissani kun vaikuttikin niin tummalta, mutta tuolin väri riippuu ihan valosta, niin kuin kuvistakin näkyy.
On kyllä kaiken odotuksen väärti. :)

Meillä ei tuossa päädyssä tarvitsisi tuolia olla, mutta näön vuoksi tykkään niin paljon. Haluaisin muutaman erilaisen tuolin pöydän ympärille, mutta taas perhesovun vuoksi nykyiset tuolit saavat toimittaa virkaansa. Tällä extratuolilla saan edes vähän sitä eripari fiilistä. :)
Ja kyllähän se tuon Hektarin kanssa käy hyvin yksiin!


Ihanaa rosoista metallia... <3
En osaa tuohon edes mitään päälle laittaa, vaikka kylmä onkin. On niin kiva just noin.


Kuvassa näkyy pari toteutunutta haavetta Tine K:lta. Makuuhuoneessa pari lisää.
Tykkään ja hurjasti. :)


Sellaisia toteutuneita sisustusunelmia tällä erää! Nyt vuorossa pyykkien ripustus ja dubloleikit. :)

Mukavaa alkuviikkoa täältä lumipyryn keskeltä! <3



6 kommenttia:

  1. Tuoli tuo sopivasti huoneeseen tehdastunnelmaa ja tykkään sen väristä :). Teillä on kaikki niin sovussa, mitään ei liikaa :)
    Tine K:n mustavalkoisia kulhoja ja vaaseja olen myös kuolannut, mutta pakko vetää jonnekin stoppi.
    Mukavaa viikkoa! Täälläkin pyryttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tine K:lla on kyllä niin ihania astioita, mutta onhan se totta että kaikkea ei voi saada ja johonkin se raja täytyy vetää! Mä en oo koskaan keräilly/ostellu astioita, joten tää on mulle ihan uusi himotuskohde, mutta ainakin noille kulhoille suositellaan käsinpesua, joten ei mitään arkiastioita! Mutta on niitä ihan kiva ihastella kaukaakin. :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niinpä!!! Oon supertyytyväinen, et vihdoin sen hankin. :)
      Kiitos kommentista!

      Poista
  3. Aivan ihana tuoli !
    Ihastuttava blogi sinulla.

    VastaaPoista